To sidebar

Wednesday, May 12 2021

Co to jest budowanie linków?

chain-690088_640.jpg, May 2021


Tworzenie linków to praktyka polegająca na promowaniu określonych części witryny innym webmasterom za pośrednictwem poczty e-mail, telefonu lub w inny sposób, której głównym celem jest zabezpieczenie „łącza” (znanego również jako hiperłącze lub łącze zwrotne) na określonej stronie w ich witrynie który łączy się z Twoją witryną (nazywany również zasobem, który można połączyć).

Jak działa budowanie linków?
Tworzenie linków działa poprzez ciągnięcie zewnętrznych linków z powrotem do Twojej witryny. Proces wymaga dwuczęściowego podejścia. Część pierwsza to tworzenie świetnych treści w witrynie, które będą zachęcać użytkowników do udostępniania ich i uzyskiwania do nich dostępu z ich witryny internetowej. Część druga polega na uzyskaniu dostępu do witryn internetowych osób trzecich i poproszeniu ich o udostępnienie treści za pośrednictwem hiperłącza w ich witrynie internetowej. Część druga zasadniczo prosi nieznajomych o przysługę. Dlatego ważne jest, aby skonfigurować kampanie budowania linków, aby wykorzystać powody, dla których witryna powinna spełnić Twoje żądanie.

Jaki jest cel budowania linków?
Celem budowania linków jest stworzenie wysokiej jakości linków zwrotnych, które przejdą przez „sok linków” (znany również jako wartość linków lub autorytet). Te linki ostatecznie pomagają Twojej witrynie w rankingach wyszukiwarek. Istnieją dziesiątki rankingowych sygnałów, ale linki są powszechnie uważane za jeden z 3 najwyżej ocenianych sygnałów. Inne ważne sygnały rankingowe to:

zawartość
Publikuj wspaniałe rzeczy, które ludzie naprawdę chcą przeczytać. Treść ta powinna być zoptymalizowana pod kątem SEO z odpowiednimi słowami kluczowymi i strukturą strony, aby Google (i inne wyszukiwarki) mogły łatwo przetrawić i zrozumieć stronę (i całą witrynę). Oto świetny przewodnik dla początkujących z Search Engine Land.

Przyjazność dla urządzeń mobilnych i UX
Google wprowadza indeks mobile-first, który ostatecznie tworzy dwa wskaźniki rankingowe: desktop i mobile. Doświadczenie użytkownika (UX), szybkość stron mobilnych i wrażenia mobilne odgrywają tutaj dużą rolę. Oto przewodnik dla urządzeń mobilnych od Moz. UX obejmuje wiele sygnałów, ale niektóre z najpopularniejszych to współczynnik odrzuceń, łatwość nawigacji, prędkość i inne.

Techniczne SEO
Obejmuje to takie rzeczy, jak właściwa struktura witryny i zoptymalizowane metadane. Więcej informacji można znaleźć w tym zasobie. Oferujemy audyty SEO dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej o technicznym SEO.

Ogólna zasada dotycząca tworzenia linków brzmi: Linki są jak głosy. Ten, kto ma najwięcej głosów, jest pierwszy.

EAT - wiedza, autorytet i wiarygodność
Te względy zostały uwzględnione w aktualizacji Google dla algorytmu „Medic” z 2018 roku. Sygnały te zasadniczo wskazują Google, jak wiarygodna jest Twoja firma i witryna oraz czy powinieneś być uznawany za autorytatywnego i godnego zaufania eksperta w swojej dziedzinie. Więcej informacji na temat E-A-T i jego wpływu na SEO i algorytm Google można znaleźć w naszym poście „Poprawa wyniku E-A-T”.

Jaki jest najlepszy typ linku?
W Inseev otrzymujemy linki zwrotne z mocnych stron internetowych, które pomagają ulepszyć profile SEO naszych klientów. Istnieje wiele czynników, które sprawiają, że więź jest silna. Pierwszą i prawdopodobnie najważniejszą jest struktura HTML odsyłacza. Na potrzeby budowania linków chcemy zdobywać linki, które przechodzą potężny sok linków. Odbywa się to za pomocą łącza „Do-Follow”. Aspekt „do-follow” pochodzi z polecenia w tagu <a href>, w którym pominięto tag rel = nofollow.

Więcej o marketingu tutaj: https://strony.co.pl/

- page 9 of 38 -

sposobnachrapanie.waw.pl